Pages

04 June 2009

Roosad kastani6ied on langenud

\see paistab, kui vaadata yle ookeani - USA valged tipud. This is what I see over the ocean - white mountaintops of USA\


Lippan m2est yles paljajalu - seal t2navanurgal on Tamm ja tema all on rohi muruks niitmata, on hein, on kui oder lehvimas tuules. Seal on selline ruum, mis on taevaga seoses, maa tugevus toetamas.
Tyler on selle koha sisse t88tanud juba ja nyyd ma saan minna ja hommikul istuda, harjutusi teha. Ja 6htul saab ka minna. Selle maja inimesed j2tsid selle heameelega niimoodi. Kyll on 6nn.

Selle aja sees, mis olen siin saarel, Victoria linnas olnud, on kastani6ied puudelt kadumas, nende kuninglikud kroonid langetavad oma pead. Ja siin kohtusin roosade k6rgeausustega, nii malbed ja kerged.

P2evad on saanud nii soojaks, et tuleb kiiresti kimada, siis tuul jahutab.
Olen majas, kus liigub ringi palju inimesi ja kus on ka korralikku kaost - see t2hendab, et saan n6usid pesta ja p6randaid pyhkida ja pean ytlema, et see meeldib mulle! Leian korrakergust ja armastust ses t88s. Ja tunnen, kuidas see inimestele m6jub. Siia majja sattus nyyd ka rohkem naisi, mis toob laulmist ja tantsu ja lehvimist ringi. Inimeste n2od saavad naerule.
Saan ka minna teisale, istutada tomatitaimi ja teha syya ilusas katuseaknaga k88gis.
Kulgemise vabadus.

Ja tundub, et olen pidanud siia tulema, et kohtuda Maa-Inglitega, eriti haldjatega, keda on heasti m2rgata. Selles majas on neid isegi 2 praegu, ja neid on ymber veelgi! Yleilmaline kogunemine on toimumas, tajun.

Praegu on ajad, mil tuleb 6ppida, kuidas elada koos Emakese Maaga. Maailmas juhtub paljut, systeemid rappuvad oma alustaladel.. See, mis juhtub, on meie eneste luua ja 2ra tunda. Intuitsiooni tuleb kuulata. V6ib juhtuda, et yhel hetkel tuleb osata elada looduse keskel, j22da ellu sellega, mis olemas on, olla s6ltumatu systeemist, mis sind kontrollida ja suunata soovib.

Siin olen elanud oma synnip2evast alates peaaegu yldse raha kulutamata. Sest siin on palju toitu yle - noored teavad, kust seda leida. Olen inimestega, kes lubavad mul oma katuse all magada.. Mida veel on eluks vaja? Leidsin riideid, mida keegi enam ei vajanud... Oh, ringlus ja jagamine!
Ometi kasutame seda yhiskonda, kasutame, et on poed ja 2rid, kel asju yle j22b.
Ja samas on majade aedades sirgumas rohelised lehed, mida syya, tomatid, mida sygisel noppida, peedid ja kartulid - loomulik suund on omaenese toidu kasvatamisele. Ja mina t6den r66muga, et meie pere on seda teinud mu lapsep6lveski - see on omane ja lihtne mulle. Seest t6usevad teadmised v2lja, saan aidata ja kaasa lyya.

Jah, maailm muutubki.
Kuulan maad ja tuuli, astun samme l2hemale indiaanlastele, sinna mu hing mind juhatab praegu. See on aeglane tee, see muudab elu. Ma astun.
Suled on juhatuseks.

Alternatiivelu.
Praegu on teadmiste kogumine, et oskaks yhel hetkel eladagi iseseisvalt, s6brad toetuseks. Valgust88lised yhinevad ja loovad valgusv6rku yle maa. Olen siin. Selle sees.
Eestimaa juured on vajalikud, tammede toetus ja iidsed tarkused. Ei ole ma niisama valinud seda haldjakeelt k6nelemiseks ja v2ikese rahva toetust seljataha. Imeline synkroonsus on elu.

Iga samm, mis astume, on nii vajalik. Meie m6tted loovad maailma m6tteid ja liikumissuundi.
Vali kergus ja helgus,
hoolitse oma keha eest,
joo puhast vett, armastusega.
R22gi puude ja lilledega, silita me Emakest Maad.
Ja inimesed, kellega kohtud, kuula neid siiralt. Unusta oma arvamused ja piirid - luba neil olla, armasta neid lihtsalt - maailm vajab yhinemist, myyride lagunemist, teineteisele k2e ulatamist!

***

Life has leaded me here, where I wake up in the morning, go and sit under the oak tree, just up on this Fernwood street. Those people there have left the grass tall and it gives this space to be, to do exercises, to listen. To touch.

Lightwork is happening - lightworkers are gathering. I meet with fairies and elves and wise ones.. We are here to support each other, to learn how to live with the Mother Earth. And then in one point we might need to go to the forest and to survive, to feed ourselves, to grow our own food. And to know how to build and how to cooperate with the Earth.
It is a challenge.

I make my prayers to meet with Elders and Medicine People, to learn. To be humble and in service.

Love your neighbours,
say hello to people you have never greeted!
Give up your fears, just find out who you are,
try and play!

I am cleaning the kitchen and everything - I feel inspired - it brings light and ease into peoples mind, when there is less trash around... And working is a part of the game. Indeed.

Lets support each other on those journeys!

Light and Love,
sincerety and true words,
Please!

Thank You!

No comments:

Steps on the planet Earth