Pages

13 December 2008

hobused ja veevool

Kuumad sammud rannaliival ookeanituulte sees on saanud kollamudasteks varbavahedeks vihmametsa kirjususes.
Mu kodu on praegu voolava vee kohina puhastavas l2heduses. Hobused elavad l2hedal. V6ib t2itsa juhtuda, et varsti olen osaline ratsutavas karavanis, mis kohalikke v2ikseid kylasid kylastab, inimestele teadmisi keskkonnast ja selle hoidmisest, kultuuridest, muusikast ja toredusest jagab. See k6ik on loomises.

6pin yha, kuidas usaldada. Kuidas julgeda nautida, teadmata, mis saab homme, mis saab edasi. Kas leian kuiva koha, kus magada....
Elluj22mine on oskus, mis tuleb, elades.
Teeme syya l6kke peal,
myyme hoburaudu, et toidu jaoks raha saada...
N6usid ja riideid saab m2evooluvees loputada, liiv ja kivid on seebiks.

Kui hobusega ratsutamas k2ia, siis tulevad keha peale imepisikesed v2ikesed puugilaadsed. Nad on umbes nagu n6elapea suurused. Ja siis saavad naised koos neid teineteise seljast otsida, v2rskes vees istudes.

Jah, ma ratsutasingi, metsikult, galoppi!
Hetked on nii elavad, kui kogu keha tegeleb sellega, et mitte maha kukkuda... Ja m6istus proovib karta..., aga sellekski pole aega, kui galopp m2est alla on t2ies hoos!
Esimene kord elusalt on nyyd kogetud. Vaatab, mis edasi saab.

Ma vaid yhte hetke oskan korraga v6tta. Edasi polegi midagi m6elda. Usaldan elu.
T2iskuu kinkis t2na imelik-imelise 88.
2rkasin, sest arvasin, et on hommik, et vara t6usta, kylla k6ndida, cabioneta leida ja s6ita 2 tundi, et j6uda Tuxtepeci, kust saab pangast raha ja kus internettigi leidub. Pesin hambad, avasin telgi ukse, et suust vahtu sylitada..
ja hoopis Kuu oli s22l, nii valge ja helge!
Kerisin end kerra ja magasin edasi,
kuni m2gede tagant kerkis P2ike, sinisesse taevasse, r66msas voolus.

Siin ma olen,
Mehhikos.
Ma olen julgem juba. M6ned s6nad on suus ja naeratused on k6ige t2htsamad.
Sinised silmad on inimestele m2rgatavad.

Naljakas, et kohtusin venna seljakotiga, mille ta vahetusse andis. Ja Sandril on minu seljakott. Ja minul on Arieli seljakott - see, mille Sander vahetuskaubaks sai. Ring. Ariel on Iisraelist. Vikerkaarevend Vikerkaarekogunemiselt.

Kingin endale head toitu ja niiti ja n6ela ja riiet, et parandada saaks miskit, mis puru.
Ja linnas on siin p6nevgi!


Mul on yks palve ja soov teile, kallid S6brad.
Ma soovin hobust osta, et saaksin karavanist osa v6tta.
Hobused siin pole Eesti m6istes v2ga kallid.
Nii umbes 5000 peesot=krooni.
Kui kellelgi on m6ni raha, mis v6ib sattuda maailmaringlusesse,
olen seekord vastuv6tja,
teistmoodi ringlusesse saatja.
M6tlesin, et kui ka see hobuse ostmine on viimase raha kasutamine, mis mul on,
teeksin ma seda ikkagi,
sest hobune on p2ris!
Kui see rahamaailmamull kokku kukub,
on mul ometi yks elav hing,
kes armastab paisid,
kannab mind enda seljas
ja viib uutele radadele,
seiklustele ja taevastesse.
Niimoodi astun tundmatusse,
teades, et k6ik on v6imalik.
Mu arve number on: 22 101 33 171 03
Hansapank
Marian Hiire
Ahjaa,
sel hobukaravanil on kajastus:
°
Suured t2nud teile, kaaslugejad, hingajad ja Olejad!
Ma olen 6nnelik,
et on v6imalik jagamine.
Vihikus ja k2sikirjas on mul rohkem ridu, kui siia mahub,
neist saavad vast kunagi vanaemalood
ja s6bralood ja 6htujutud.
Sydamest sydamesse.
Te annate mulle jaksu olla julge,
minna ikka edasi,
vahest peljates ja n6rk olles,
kuid ikka naeratades.
°
Dear Sisters and Brothers
on the Rainbow!
My journey is in Oaxaca state,
near Jalapa, in a small village on the mountains.
I live there with people from all over the World.
We are gathering to form a Horse Caravan (www.nomadsunited.com),
to meet with the people, to learn from each other,
to sing,
to make fire,
to ride,
to breath,
to pray,
to eat,
to share,
to give,
to take,
to love.
Every day is new,
people, colours, sounds.
Sometimes it is hard to have all the clothes wet, to see the grey sky and to know that more rain is coming and there is no house, no old friends around, no estonian language and no other place to go at the moment.
But then.
This is the Moment!
This is where I am.
Everything is in my heart.
I am Alive!
Now I am following a flow, which may guide me to take part of this horse-riding. I might have to buy a horse.
If I do this, I will use all the money I have at the moment.
Dear You,
if You have something to share with the world,
I will really appreciate it,
it will be used for the highest purpose of the Universe,
following the Path of Light.
I thank You°
My account:
Hansapank 22 101 33 171 03
SWIFT/BIC: HABAEE2X
Marian Hiire
°

1 comment:

Anonymous said...

ilus seltskond seal hobudega, loodame Sinulegi naeratab õnn ja saad oma!

Steps on the planet Earth